PERSONALIZARI AGENDE

AGENDELE

personalizate cu logo-ul, brandul sau sloganul companiei sunt materiale promotionale pe care le utilizam zilnic in mediul intern, dar si cea mai simpla varianta de promovare in mediul extern. Printink Solutions va pune in valoare imaginea catre clienti si parteneri prin personalizarea creativa a agendelor, oricand pe parcursul anului.

Creativitatea producatorilor de agende este tot mai mare, iar unele agende au devenit adevarate produse de lux - coperte din piele de cea mai buna calitate, hartie fina etc, constituindu-se astfel intr-un cadou scump, elegant. Un alt trend in personalizarea agendelor este alegerea unui model de agenda nedatata sau a uneia de tip nominal, care este inscriptionata direct cu numele persoanei careia ii este destinata.

Prin intermediul echipamentelor inovatoare de ultima generatie, asiguram executarea oricarui tip de agenda cu maxima atentie la detaliile reproducerii elementelor de identitate vizuala, livrand un produs personalizat la cel mai inalt nivel de calitate.

Agendele pot fi personalizate prin tehnica folio sau timbru sec, cu finisari gen embossare sau de colorare a canturilor, astfel incat sa beneficiati de articole unicat, originale, si mai ales, practice.

Fisierele transmise trebuie sa respecte urmatoarele cerinte generale:

1. Fisiere acceptate: Corel (.cdr), Illustrator (.ai), Photoshop (.psd), .tiff, .jpeg, .pdf
2. Grafica in Corel sau Illustrator se trimite cu fonturile convertite la curbe
3. Utilizarea bleed-ului: 2 – 3 mm
4. Formatul de culoare utilizat: CMYK
5. Rezolutia imaginilor trebuie sa fie minimum 300 dpi
6. Daca se opteaza pentru lacuirea selectiva, trebuie trimis separat un fisier vectorial cu elementul grafic ce urmeaza a fi lacuit selectiv. In cazul cartilor de vizita transparente, pe langa cerintele mentionate mai sus, trebuie sa se tina cont si de urmatoarele specificatii:1. Tinand cont de suportul utilizat (plastic transparent) recomandam utilizarea unor elemente grafice minimaliste, renuntarea la background-ul de tip fonta plina sau imagine.
2. Cartile de vizita transparente nu pot fi printate fata-verso. Imprimarea se realizeaza pe o singura fata.
3. Elementele grafice si textul care urmeaza sa apara albe pe folia transparenta trebuie puse sub forma a 3% Cyan.
4. Elementele grafice si textul care in grafica sunt puse cu alb vor fi transparente la tipar.